Alla inlägg under april 2012

Av alltmojligt - 9 april 2012 06:40

japp idag vakna jag kl 02 och kunde inte somna om så låg och vände och vred på mig till 04 så då gick jag upp för att fixa lite kaffe, drack lite kaffe sen vid 5 tog jag en joggingrunda runt tisken från mig och runt är det ca 4 km, när ja kom hem så gjorde jag iordning en rejäl frukost, kokade ägg och det blev även gröt samt en macka med räkost. Så nu är jag redo för denna dag!

Mys

Av alltmojligt - 8 april 2012 18:43

 
Av alltmojligt - 8 april 2012 18:37

Nu är det några dar sen, men jag har inte gjort så mycket förutom att jobba :P Så mina raster har blivit en promenad eller jogg och igår så hade ja vilodag :) Idag blev det promenad till och från actic + ett boxpass så jag har världens kick just nu :P min middag idag blev hemma gjorda pizzabullar och vitkål :)

Denna påsk har jag bara proppat imig massa gott igott, men nu blir det 1 månad som jag måste hålla upp med det, snart utlandet ju med M :) Så får unna mig mera keso och kesella istället :P

sen lite äggfluff: äggvita vispad med lite sötningsmedel och kakao! MUMS



gym

Av alltmojligt - 5 april 2012 21:13

Idag började jag dagen med att cykla till mötet sen hem och få i mig lite mellis för att sen åka och träna lite på gymmet, kände att jag inte hade så mycket energi i kroppen så gjorde ett "lättare" pass idag med färre reps fast med samma vikter som tidigare. Och avsluta med 30 minuter på crosstrainern innan jag skulle hem till mor och far <3 denna dag har gått i ett, men snart få jag äntligen sova lite ;P


Hoppas ja inte drömmer om massa äckliga spindlar i natt igen :/ usch och fy vilka äckliga djur!!!


tyckte nyss det var jul, men GLAD PÅSK på er alla!  


  

Av alltmojligt - 4 april 2012 21:49

har tappat motivationen att skriva :( men träningen håller jag igång med när jag har orken och tiden eller jag försöker alltid ta mig tid till det i alla fall, även om vissa blir irriterade över att jag tränar istället för att festa..värdelöst att festa ofta ju, kroppen jobbar för mycket bara för att kunna bryta ner alkholen då, så hellre någon gång ibland att man festar än varje vecka!


Igår var jag iväg till stan med E för att titta lite sen blev det massage och innan kupolen stängde så passa jag och M på att shoppa lite där :P sen när jag kom hem körde jag 30 minuter på crosstrainern och lite mag och ryggövningar...

Idag blev det boxpass, hann också med två lite längre promenader i det fina vädret:D

Box

Av alltmojligt - 2 april 2012 11:46

igår blev det ett boxpass efter jobbet :) Idag orkarde jag inte ta mig iväg och träna nått så fick bli en vilodag idag :) imorgon hoppas jag på att kroppen har ork så jag kan gymma lite :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards