Alla inlägg den 15 januari 2012

Av alltmojligt - 15 januari 2012 19:24

I fredags var jag ledig så började dagen med att ta en promenad till gymmet, sen vidare till nästa gym för att köra lite på löpbandet och även göra lite mag och ryggövningar (core tränning). sen blev det ett spinningpass på 55 min och sen fick jag gå hem och jag insåg att det blev lite väl mycket träning den dagen, så nu har jag vilat 2 dagar eller idag har jag bara vart ut på en promenad (3km) för att röra på mig lite :D


fre-sön har jag vart hos min älskling och fixat i hans hus och så har vi även spelat biljard :D

veckan som kommer blir det mycket jobb och jag hoppas jag hinner med något träningspass också :P


usch idag är en dag som är jobbig, känslorna är upp och ner hela tiden :(


Längtar till värmen så jag kan få sola och bada lite!

Ovido - Quiz & Flashcards