Alla inlägg den 27 januari 2012

Av alltmojligt - 27 januari 2012 21:51

helt sjukt va dagvild jag är just nu, nog för jag hunnit med mycket idag och det känns som två dagar har gått :P Men idag har det blivit ytterligare promenad men bara för att ta mig hem till en vän för att snacka lite gojja :) sen kom jag på att jag tog några bilder tidigare idag, så jag bytte "pressbilden" får mycket bättre ljus på bilderna när jag tar korten i badrumsspegeln :( om ni undrar varför jag tar korten där! :P men försökte även ta andra bilder i min vanliga spegel...

 

Av alltmojligt - 27 januari 2012 14:03

hmm jag hade tänkte vila idag från träning, men först på jobbet blev det promenad till och från stan ( ca 5-6 km) sen käka och efter det blev det 1 och halv timmes långfärdsskridskor och det tog bra i rumpa och lår ska ja säga :P Och har ni inte testat långfärdsskridkor så gö det för det är grymt kul och bra mycket roligare än vanliga skridskor! sen kan man ju också se det som bra träning för dig som vill ha snygga lår och rumpa, för det är ju typ det tjejer vill ha och vad killar tittar på brukar väl också va rumpa och lår? tihi...


.   saknar denna färg på håret mitt :/ men så drygt att färga utväxten bara... är ett år sen ungefär jag tog denna bild...



Av alltmojligt - 27 januari 2012 07:06

Ny dag, nya möjligheter!

Känns skönt att jag ska va ledig i helgen :)  Igår kväll var jag hem till mor och far och fy tusan vad jag älskar dem va skulle jag göra utan dem?!   


Få se va jag hittar på i eftermiddag kanske blir en lugn promenad bara för att få lite frisk luft :) Jag tänker ta dagen som den kommer idag och inte ha något inplanerat :P



Ovido - Quiz & Flashcards