Alla inlägg den 28 januari 2012

Av alltmojligt - 28 januari 2012 17:11

varför kan jag inte släppa de personer som sagt och gjort dumma saker mot mig? Det bara maler i huve just nu :( vet inte om det är just därför jag kör på så hårt just nu med träningen och ska försöka bevisa något för någon, fast jag ändå innerst inne vet att ja duger som jag är.



Av alltmojligt - 28 januari 2012 12:35

   ...man kunde få se ut så här!

Av alltmojligt - 28 januari 2012 12:01

blev lite mer än 1 km simning men blev också några stopp för att prata lite, ibland tycker jag det är bättre o simma själv då jag simmar jag hela tiden :P Men helt underbart och kul att åka iväg flera och simma/träna :)


    

vilken skillnad det kan bli på bilder bara att gö dem svartvita...

Av alltmojligt - 28 januari 2012 09:09

japp idag blir det att simma lite och det är ju också en av grenarna som ingår i tjejklassikern, den oroar jag mig inte så mycket för då jag tävlingsimmat en gång i tiden, men lite sitter nog i ändå hoppas jag :P det är 1 km som ska simmas då så få se om jag orkar simma det idag?! måste i alla fall skaffa mig bättre simkläder för att kunna träna inför vansbrosimmingen + en våtdräkt... jobbigt att simma i bikini som åker hit och dit :/ Men men det jag har har nu så nu ska jag palla mig iväg...

Lite jobbigt är det allt att gå och simma för jag är inte riktigt vän med min kropp än :P men det kommer nog, ska bara försöka banka in i huve att jag duger som jag är :P

Ovido - Quiz & Flashcards