Alla inlägg den 25 januari 2012

Av alltmojligt - 25 januari 2012 21:23

idag har det även blivit promenader sammanlagt ca 7 km (lugnt tempo)


Ingen bra matdag idag inte :(

frukost: havregrynsgröt och macka + apelsin

mellis: majsflarn (brist på annat)

Lunch: kanelbulle :/

Mellis: -

Middag: kyckling, ris och grönsaker

Kvällsfika: fruktsallad på banan och apelsin


kaffe och te har jag också fått i mig en del idag :/


Usch idag blir jag arg på mig själv att jag ätit så lite mat, imorgon blir en bättre dag! men som sagt är ju endast människa jag me :P

Av alltmojligt - 25 januari 2012 08:36

 

Nöjd med dessa, gick bra att jogga/springa i dem med utan några skavsår som jag alltid brukar få när jag köper nytt :/ Så ett bra köp va det :D

Av alltmojligt - 25 januari 2012 06:08

dagens bilder innan ett besök på gymmet:

 


Denna bild är jobbig, men men så här jag ser ut :/

 


som sagt ni få tycka jag är knäpp som lägger ut dessa bilder men men...

Ovido - Quiz & Flashcards