Alla inlägg den 22 januari 2012

Av alltmojligt - 22 januari 2012 18:32

Mer kommentarer tack :P bra som dåliga :P eller varför inte gästboksinlägg...

Av alltmojligt - 22 januari 2012 15:35

snacka om att vissa kan suga massa energi av en, jag som hade sån bra energi idag och nu försvann den :(

Av alltmojligt - 22 januari 2012 14:23

 

Mitt nya linne och sporttopp från gina..

(något som gör mig mer peppad till träning är att köpa ny träningskläder)  börjat unna mig kläder istället för massa godis eller nått likande...

Av alltmojligt - 22 januari 2012 14:07

Snacka om energi jag hade idag på gymmet, körde igenom "hela" kroppen och sen avsluta jag med 3 km jogg på löpbandet. Min underbara vän var med och jag blev väldigt imponerad över hennes träningspass idag!

Min frukost: Havregrynsgröt, sylt och sojamjölk (sojaprodukterna tänkte jag få slut på nu när jag ändå inte behöver äta det) + en smörgås med skinka.

efter träningen 2 mandariner

hem och fixa lunch matvete, ugnsstekta morötter och gustavskorv + sweet chilisås  

sen vet jag inte va jag ska äta ikväll men det kan jag berätta senare :P

Redan fått i mig 3 liter vatten idag :)




"Bestäm dig för vad du egetligen vill och JUST DO IT!"

"Allt är möjligt, det gäller bara att hitta de rätta vägarna och tro på sig själv och ha kul!"  (Michael Södermalm)

 

Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards