Alla inlägg den 1 februari 2012

Av alltmojligt - 1 februari 2012 21:03

härligt pass för armar, mage och rygg :) i 55 minuter sen körde jag på löpbandet jogg/spring ca 20 minuter blev lite mer än 3 km :)


tack och godnatt imorgon är det vilodag för mig!


  

Av alltmojligt - 1 februari 2012 17:27

snart blir det lite vasa cirkelpass :)

idag till mellis blev det kesella vanilj och banan + några nötter 

middagen blev det matvete, kassler och turkiskyoghurt





Av alltmojligt - 1 februari 2012 11:18

Började dagen med en promenad runt tisken ca 3 km sen gick jag hem och åt en rejäl frukost och glodde på tv :P så skönt att vara ledig, ibland är det lite stressigt när man jobbar 100 % för att hinna med allt man vill. Men tycker jag börjat hitta lite balans nu i alla fall :D träningen har nu efter ett halv år blivit en del av mitt liv istället för att det är ett måste, jag älskar verkligen att träna, helt underbart när jag tagit ut mig rejält på ett pass och är helt svettig + alla härliga endorfiner som utsöndras i kroppen = lycklig ;)


Idag blir det luncha på stan sen hem och städa innan träningspasset ikväll.


blivit sån skillnad med mitt sötsug nu när jag äter regelbundet och inte äter "tomma kcal". Jag äter ca 3 timme: Frukost, mellis, lunch, mellis, middag, kvällsfika


   Dagens bild...

Ovido - Quiz & Flashcards