Alla inlägg den 22 februari 2012

Av alltmojligt - 22 februari 2012 21:25

vart på kurs i 3 dagar och shit va mycket man kan lära sig på 3 dagar :P När jag väl kom hem varje dag va jag helt slut så har sovit en stund för att få lite mer ork, nog för att idag va jag bra trött så orka inte ens laga någon vettig mat idag innan jag drog iväg och träna men jag åt fil, flingor och tortillabröd med smör på :P Så tar jag hoppas i alla fall inte över maten ;)


Idag började jag med 10 minuter uppvärmning på gåbandet

1 timme vasa cirkel

30 minuter crosstrainer


måste ju bara säga att jag är stolt över mig själv för nu fixar jag köra ännu fler armhävningar (riktiga) alltså inga på knäna... så det går framåt :) tjohooo


Imorgon är min vilodag :) och fredag tänkte jag köra lite spinning ;)

Ovido - Quiz & Flashcards