Alla inlägg den 11 februari 2012

Av alltmojligt - 11 februari 2012 22:01

idag vart det en vända till kupolen med min mamma, kände att jag inte träffat henne på länge och ville göra något ihop me henne, för det är alltid mysigt :) Blev några toppar/tröjor, skor och torr schampoo :D kan lägga upp bilder sen på grejerna jag köpte :P

innan jag åkte iväg tog jag en banan som mellis och lunchen blev det kebabtallrik med ris (åt tills jag kände mig mätt!), mellis när jag kom hem blev lättkesella, nötter och fun-light saft (blandat), sen åkte jag hem till mamma och pappa för att titta på gladiatorerna och åt lite mat där också (taco).


imorgon hoppas jag på att det är fint väder så jag kan ta en liten promenad i alla fall, för jag måste ju ställa in boxen imorgon, är nog ingen bra idé att börja med box när man vart sjuk en vecka :P Men tar hårt att avboka boxpasset :(

Av alltmojligt - 11 februari 2012 09:40

vilken härlig känsla att snart vara frisk igen så jag får börja jobba och även träna, inte många gånger man känner att man längtar till jobbet :P Igår blev det att tvätta i alla fall sen åkte jag hem till en helt underbar vän som verkligen gör allt för sina nära och kära. Så blev att äta middag där (tusen tack för maten!) :) en liten lugn promenad (helt underbart att få lite frisk luft). Sen ticka klockan iväg så snabbt så va nog hemma runt 22.30 så då var det bara att gå och sova, men låg och vände och vred mig till klockan va ca 1, så segt!!! 


denna vecka kan nog ha vart meningen att jag skulle va sjuk så jag kunna fundera och även fått några tankeställare som jag nästan blir mörkrädd för mig själv för hur jag behandlar mig själv.


som sagt i början av veckan var det jätte jobbigt att vara hemma för alla tankar och funderingar "kom ikapp" men nu när jag malt ett tag så känns det ganska självklart med allt, så varför behandlar jag mig själv som jag gör, vill ju inte att någon annan ska ha det så!


Min frulle idag blev:

  • 2dl bollnäsfil (vanilj)
  • 3 msk musli
  • 1 banan
  • 10 vindruvor
  • sen 2 STORA koppar kaffe :P



Ovido - Quiz & Flashcards