Alla inlägg den 24 februari 2012

:)

Av alltmojligt - 24 februari 2012 17:06

Idag när det har vart en så bra dag så har jag kommit på mig själv att nynna på den M alltid sjunger på när deras hund viftar på svansen som om...."jag är så lycklig, jag är så lycklig....."   hahaha!

Det har ju varit så fint väder och lite vårkänslor börja komma nu :) weeiiii äntligen!





Av alltmojligt - 24 februari 2012 09:51

Min enda lediga dag denna vecka! Inatt sov jag 10 timmar så himla skönt, jag är ju så person som måste sova minst 8 timmar annars är jag inte rolig att ha med att göra :P Det gäller även maten, får jag inte i mig mat kan jag blir riktigt elak, tror många av mina nära och kära fått sett den sidan under min uppväxt...stackarna, men jag tycker jag fått riktigt bra koll när jag vet att det är maten som saknas om jag känner mig så...


så nu har jag fått bra sömn och bra med mat så nu känner jag mig riktigt pepp för att köra ett spinningpass :)    





hejdå! hejdå!    



  

Ovido - Quiz & Flashcards