Alla inlägg den 20 februari 2012

Av alltmojligt - 20 februari 2012 21:02

Efter jag vart på uppdrag var jag hem till I för att träffa henne lite, vi jobbar alltid omvarandra, men vi beställde käk från tatziki idag och dela på en rätt då de har så stora portioner :P Sen rusa klockan iväg så jag åkte hem, och fick idéen att jag skulle träna (det tänker jag ju aldrig annars) Så jag drog på mig träningskläder och tog mig till lugnet, tänkte köra lite lätt jogg men sluta med att jag jogga 30 min, gick 30 min och körde 30 minuter på crosstrainer. Men kan behövas av allt jag ätit idag på mitt lilla uppdrag :p

Idag är jag i alla fall nöjd över allt jag hunnit med!   



Av alltmojligt - 20 februari 2012 07:25

igår söndag blev det ett boxpass efter jobbet :) kom dit lite tidigt så jag gick lugnt på gåbandet i 30 minuter istället för att åka hem och vända...

Va så kul att S va med och körde box, hon va nog lika nervös som jag var första gången :P Det var väldigt många med igår och det är bra mycket roligare när det är fler :) vi avsluta med en liten lättare variant av idioten som jag beskrev tidigare. denna gång va det 10 fotbollskickar sen springa över till andra sidan, tio knä och springa sen 10 raka slag och springa fram och tillbaka.

Något jag sakna under passet var sparkar :P

på onsdag skulle det vara någon som skulle få göra ett testpass för att se om hon skulle bli godkänd, hoppas hoppas på det så det blir lite fler boxpass i veckan :D


Nej ta och fixa mig nu så bär det av på lite uppdrag....

Ovido - Quiz & Flashcards