Alla inlägg den 28 februari 2012

Av alltmojligt - 28 februari 2012 18:47

 

 tacoköttfärs i paprika med ost... sen gjorde jag salladen jag brukar göra med vitkål och morötter samt gurka och tomat och sen gräddfil

 
Av alltmojligt - 28 februari 2012 18:36

idag blev det cirkelpass och svetten  bara spruta :P hitta på någa bilder sen tidigare...


   

maj 2011                 november 2011


typiskt rumpan försvann :P man tror ju inte att det är samma byxor jag har på mig där!

Av alltmojligt - 28 februari 2012 07:36

Det blev att träna igår kväll med K, shit va imponerad jag är över henne!


Jag värmde upp med 10 minuter på crosstrainern, sen gjorde jag lite dips och chins för jag tycker det är så kul :P gjorde även lite mag och ryggövningar tog ca 20 min och sen avsluta jag med 45 minuter på crosstrainern.


Ikväll väntas det cirkelpass :)


just ja igår köpte jag hantlar 3kg så jag kan ha hemma och köra lite övningar, så nu har jag lätta hantlar, pilatesboll och gummisnöre, finns mycket olika övningar man kan köra då :D tjohoo!



Blir nog någon bild nu snart framöver ;)

Ovido - Quiz & Flashcards