Alla inlägg den 12 februari 2012

Av alltmojligt - 12 februari 2012 19:09

kanske kul att se mig också?!

 

:)

Av alltmojligt - 12 februari 2012 18:53

jaha ska jag försöka komma ihåg allt jag käkat idag då :/

frukost har jag redan skrivit i tidigar inlägg.

mellis fm blev inget då jag vakna så sent

lunch ris och kyckling och sås

mellis em: 1 äpple, 3 msk keso och kanel  (blandat)

middag: omelett: vitkål, morötter, ärtor, majs, parika, 2 ägg och 1 dl mjölk sen salt, peppar och vitlök när den va klar i stekpannan hade jag på 3 msk keso då jag inte hade ost hemma.

kvällsfika: 1 knäckebröd med smör och skinka samt grönt te


Nu kommer lite bilder sen kupolen vändan...

             

skorna jag bara älskar       bikiniöverdel                   turkost linne          söt t-shirt               vit topp/tröja

Av alltmojligt - 12 februari 2012 10:22

blir så drygt ibland att inte kunna skriva namn i bloggen som va min plan från början, men jag kommer använda första bokstaven istället så hoppas det är ok?


frullen idag:

1 port. havregrynsgröt

2 msk sylt

kanel

1 dl mjölk

1 lingongrova med 2 skivor leverpastej och smörgåsgruka

1 apelsin

 

idag blir det i alla fall en promenad i det fina vädret    

Ovido - Quiz & Flashcards