Alla inlägg den 15 februari 2012

Av alltmojligt - 15 februari 2012 21:29

shit va skönt det va att träna idag, fast jag tog inte ut mig lika mycket som jag gjorde innan ja blev sjuk, men detta vasa cirkelpass va en bra start, för man kan ju anpassa sig mycket hur dagsformen är. Men nu blir det att duscha sen sova så jag orkar med dagen imorgon med "kurs" sen jobb..

blir nog också att titta på skidor imorgon också   


tjohoo va skoj det är att träna :)

Av alltmojligt - 15 februari 2012 17:13

idag till mellis gjorde jag nått ja inte käkat innan och det blev jätte gott :)

1 banan

2 msk lättkesella

10 nötter

och så blanda jag ihop detta sen ringla jag över lite honung och chokladsås

Av alltmojligt - 15 februari 2012 15:13

 

oj bilden blev upp och ner men, men :P

Potatis, torsk med sås och sallad


kokade torsken tillsammans med matlagningsgrädde 4% och sweet chilisås samt lite salt och peppar.



Av alltmojligt - 15 februari 2012 14:00

Idag tog jag sovmorgon och gick upp ca 11 och käka frulle, lättfil med bär, banan och musli i :)


eftersom ja är ledig idag så tog jag en promenad, skulle bara gå runt kålgårn men blev lite andra vägar och det sluta me en promenad på 75 minuter, va riktigt skönt att va ute och röra på sig :)


Igår på alla hjärtans dag blev det först att jobba - en promenad hem (30 min) - fixa lite innan J skulle komma till mig för sen skulle vi bowla och jag vann, tjohoo :P kan jag leva pålänge :P

poäng:

A 635p

J 495p

vi hann me 3 serier på 1 timme :)


sen åkte vi iväg till tatziki och åt mat, mums jag tog fläskfile och ris :D


hmm ska väl ta och börja med lunchen nu då, tänkte äta fisk o potatis idag :) är så lycklig att ja kan äta fisk nu utan några konstigheter :) men lax vågar ja mig inte på än :/ eftersom det va det jag svälde igen i halsen av...


längtar till boxen nu som bara den!

dessa handskar fick ja av J, så nu få de hänga i min bil :D

 




Ovido - Quiz & Flashcards