Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

:)

Av alltmojligt - 12 februari 2012 18:53

jaha ska jag försöka komma ihåg allt jag käkat idag då :/

frukost har jag redan skrivit i tidigar inlägg.

mellis fm blev inget då jag vakna så sent

lunch ris och kyckling och sås

mellis em: 1 äpple, 3 msk keso och kanel  (blandat)

middag: omelett: vitkål, morötter, ärtor, majs, parika, 2 ägg och 1 dl mjölk sen salt, peppar och vitlök när den va klar i stekpannan hade jag på 3 msk keso då jag inte hade ost hemma.

kvällsfika: 1 knäckebröd med smör och skinka samt grönt te


Nu kommer lite bilder sen kupolen vändan...

             

skorna jag bara älskar       bikiniöverdel                   turkost linne          söt t-shirt               vit topp/tröja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltmojligt - 6 januari 2014 13:24

Om ni vill följa mig och min träning så finns jag nu på instagram nuelleraldrig87 ...

Av alltmojligt - 4 januari 2014 20:32

Allt rullar på som vanligt och jag mår toppen! Idag blev det en sväng till gymmet med min underbara sambo. ? ...

Av alltmojligt - 24 december 2013 23:56


Hoppas ni haft en bra dag?! Vi har haft det bra och mysigt :) ...

Av alltmojligt - 23 december 2013 19:27


Detta härliga gäng gick jag med på pt-utbildningen

PT

Av alltmojligt - 16 december 2013 14:41


Japp nu har jag fixat utbildningen! Helt underbart känns det! Ska bli kul och jobba med detta och jag har verkligen hittat något jag brinner för! ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards