Alla inlägg under mars 2012

Av alltmojligt - 26 mars 2012 05:50

Igår blev det gymmet med M vi han även med en promenad, riktigt skönt väder :D

Blev uppvärmning 10 min på crosstrainern

lite maskiner för hela kroppen och jag blev glad över att jag orkade mer i sittande benpress 182 kg så nu är det inte långt kvar till mitt mål på 200 kg :P körde även lite övningar med kroppstyngd och även pilatesbollen. avslutade passet med 20 minuter på crosstrainern också.



Idag hade jag tänkt försöka mig på en joggingvända ute och se om mina knän håller för det, har ju bara joggat på löpbandet höst o vinter pga att jag fick så ont i sommras när jag körde lite för hårt med joggningen :( men blir å testa idag, så hoppas det kommer gå bra för nu längtar jag ut för att kunna ta mig en joggingrunda...


just ja igår hade jag bokat in mig på box men det vart inställt så blev lite besviken att jag inte fick kö, men det är ju på onsdag igen :D

Av alltmojligt - 23 mars 2012 21:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 23 mars 2012 08:15

I natt sov jag så himla skönt för engångs skull och jag vakna och kände mig väldigt pigg, vakna före klockan idag och jag känner mig som en annan människa idag :) Just nu sitter jag och njuter av att känna mig lättad och  dricker lite kaffe. Idag ska jag och M fixa lite saker sen blir det träning och efter det blir det att käka lite tillsammans :) kommer bli mysdag :P Sen är det ju helt underbart att solen skiner 


kan skriva hur träningen gick en annan dag ;)


Nu i fortsättningen kommer jag säga det jag tycker och tänker på engång, vad det än gäller för nu ska jag må bra i mig själv! Sen får andra tycka va de vill!

Av alltmojligt - 23 mars 2012 08:05

Ja igår va det lite mycket i huve så jag orka inte skriva, men jag började dagen med promenad till jobbet för att jobba lite sen hade vi möte, när allt var klart gick jag hem för att göra mig lite lunch, blev "special pannkakor"

2ägg, 1 dl havregryn, 1/2 dl mjöl, höfta i lite minimjölk så det blev en bra smet, sen hade jag också i salt och kokosflingor. serverade med lätt kvarg och sylt


efter det ringde jag G och vi tog en långpromenad


allt som allt med mina promenader denna dag blev ca 15 km :P



 

denna är en bild sen tidigare i år, när jag gick runt tisken..

Av alltmojligt - 21 mars 2012 14:50

Japp denna dag va seg till en början men jag började dagen med att gå en promenad till jobbet för att vakna till lite, på jobbet gick det i ett och nu är jag äntligen hemma och ska förbereda mig lite innan det är dags för box ikväll och jag ska få testa på nya handskarna :D


Shit vilket underbart väder det är idag då! TYP glassväder!! men glassen får vänta till helgen istället :P 


Av alltmojligt - 20 mars 2012 22:06

Jag skulle ju inte göra något idag, men blev en promenad idag på min rast då det var så härligt väder! Men det är ju bra att röra på sig och va ute i friska luften och även få lite sol på sig :) så 3 km har jag gått idag...


:S

Av alltmojligt - 20 mars 2012 09:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av alltmojligt - 20 mars 2012 08:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards