Alla inlägg under mars 2012

Av alltmojligt - 2 mars 2012 10:02

Igår var en helt underbar dag! var iväg till borlänge under dagen och det var mycket givande, sen hem och träffa M och K för att fixa M och min stora belöning. Så oj oj va det blir bra! Sen åkte vi 3 iväg och tränade :)

jag körde:

15 minuter uppvärming: 10 minuter gång (9 lutning) och hastighet 5.5 och sen 5 min lätt jogg

körde igenom kroppen vissa körde jag så tungt jag bara kunde 1 gång och sen vissa 15*2.

avslutade med 45 minuter crosstrainer


Idag ska jag iväg och kö lite spinning för imorgon är det VILA som gäller.!


Frukosten idag blev 2 ägg, knäckebröd och Kaffe - har inte så mycket annat i min kyl just nu haha...Måste handla så jag har lite frukost att välja på :) men ägg är ju bra mat!


 Ni som läser tycker ni att jag ska skriva om något speciellt? 

Av alltmojligt - 1 mars 2012 08:05

godmorgon allihopa!


just nu sitter ja och njuter av kaffet, ska snart iväg på lite uppdrag och det kommer nog gå jätte bra! Senare i em ska jag träffa M och fixa lite och efter det blir det träning!  


 Nej ha det gött nu och njut av dagen för det ska bli SOL idag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards