Alla inlägg under februari 2012

Av alltmojligt - 3 februari 2012 21:18

Något jag tycker mycket om och är bra att ha i kylskåpet om man blir sugen på något, "sallad"

det man behöver är vitkål, morötter, salladskrydda och turkiskyoghurt, strimla vitkål och morötter sen ha i en skål och blanda i krydda och yoghurten.


mums...

Av alltmojligt - 3 februari 2012 18:05

idag hade jag inte fixat någon matlåda så jag tog mig iväg och köpte mig en kebabpizza, fick i mig halva sen va jag så proppmätt så sparar resten till imorgon för lite lunch :P Pizza är inte så dålig mat som många tror, är ju kolhydrater, protein, fett, vitaminer mm. Sen om man nu vill gå ner i vikt kan man ju äta halva pizzan för mat ska man ju ändå äta regelbundet för att kroppen inte ska ställa in sig på svält...


Sen handlar det om att äta så man känner sig mätt och belåten, varken mer eller mindre!!



Av alltmojligt - 3 februari 2012 14:16

jag har trott att det bara ska bli kladdigt i håret av torrschampoo så jag har inte vågat prova men i sommras köpte jag med mig för vi skulle iväg till höljes på rally cross, mitt hår blir så fett snabbt så jag fick lov att köpa bara för att testa och det var kanonbra så nu använder jag bara schampoo ca 1-2 gånger i veckan och andra dagar när jag tycker det är fett kan jag använda torrschampoo :) finns för båda ljus och mörkhåriga.

jag köpte en billigare variant på rusta och det funkar utmärkt :)

 

även bra för kunna att fixa håret efteråt när man använt torrschampoo. :D

Av alltmojligt - 3 februari 2012 09:14

åhh så typiskt jag som va så taggad igår kväll att kö spinning idag innan jobbet, men jag vakna upp med ont i halsen så fick lov att avboka passet :(  Så nu ska jag hålla tummarna för att jag ska bli bra så fort som möjligt. jäkligast är att jag har träningskläderna på mig, för min första tanke var att det blir nog bra ändå, men jag vet att det INTE är bra att träna när man har ont i halsen.


Ni andra kan väl träna lite åt mig :P


  min tatuering på benet, men som jag skrev tidigare vill jag göra något mer nu ju.



Av alltmojligt - 2 februari 2012 22:07

va fan nu har jag haft j*vla offerkofta på mig hela dan, trodde jag skulle piggna på men det blev inge bättre så nu ska offerkoftan AV och imorgon när jag vaknar är det en ny dag med nya möjligheter och humöret ska vara på topp, så är det bara!!!


som sagt ibland är det motgångar men nu ska jag bara tänka vad allt negativt blev till positivt eller hur ja nu ska förklara :P haha...


tack och godnatt imorgon väntas spinning :D

Av alltmojligt - 2 februari 2012 13:21

http://gymglam.se/ovningsbank/axlar/


Nu ska det tränas, eller ja inte idag då men framöver :) både för hemmabruk och på gymmet :D



Av alltmojligt - 2 februari 2012 08:12

usch och fy idag är ingen bra dag för mig :( som jag skrev tidigare känns allt bara jobbigt just nu :( Mina drömmar just nu är att jag kan få slankare kropp och sen åka utomlands för att bara sola och bada. Och att bo själv just nu är blä, känns så ensamt och saknaden blir jobbig, när jag så sällan träffar min älskling.

grinar typ för ingenting, åhh vilken jobbig känsla....

Av alltmojligt - 2 februari 2012 06:08

usch och fy idag få jag knappt på mig mina byxor som varit förstora, måste gått upp fler kg :( men kan ju va vätska ikroppen för så brukar kroppen gö :P idag är det i alla fall en vilodag från träningen, ev imorgon också beror på hur jag känner mig i kroppen. Men på lördag innan jobbet blir det ett pass på gymmet och ska få några tips på bra övningar för rygg, armar :)


hoppas ni får en bättre snart på dagen än mig! Min motivation är på botten idag med allt :(

Ovido - Quiz & Flashcards